Доставка та оплата

Способи доставки

  • Доставка “Нова Пошта”
    Інтернет-магазин DCmed здійснює доставку обраного вами виробу

Доставка по м. Києву та Україні в будь-яке місто виконується компанією “Нова пошта” по 100% передоплаті або післяплатою з передоплатою 20% від вартості товарів. Вартість доставки “Нова пошта” оплачується покупцем при отриманні товару у відділенні “Нова пошта” (наші консультанти попередньо розраховують орієнтовну вартість доставки). При купівлі післяплатою, крім оплати за товар і суми за доставку, покупець додатково оплачує 2% від суми замовлення + 20 грн. за переказ грошей відправнику.

 

Зверніть увагу!

 

Надсилання за допомогою доставки “Новою Поштою”:

  1. Мінімальне замовлення у нашому інтернет-магазині 100 грн.
  2. Послугу “накладений платіж” оплачує клієнт за умовами: 20 грн. +2% вартості замовлення.
  • Доставка курьером
  • Доставка “Самовивіз”

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Готівкою при отриманні
  • Оплата за реквізитами
  • Післяплата “Нова Пошта”
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard – LiqPay
Гарантія:

Всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією, термін якої встановлює фірма-виробник.
У разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) всю продукцію обслуговують авторизовані сервіс-центри. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу та штампом нашого магазину. Адреси та телефони сервісних центрів містяться у гарантійному талоні.
Початок гарантійного терміну обчислюється з того часу, коли продавець передав товар покупцю.

У гарантійному ремонті можуть відмовити у разі:

-Недотримання покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі;
-Недотримання правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації даного виробу;
-Недотримання правил установки;
-якщо немає оригінального гарантійного документа;
-якщо у гарантійному документі немає таких відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підписи продавця;
-внесення будь-яких виправлень (змін) до тексту гарантійного документа;
-ремонту не уповноваженими цього особами, якщо такий ремонт спричинив у себе несправність у роботі изделия;
-розбір виробу, зміни конструкції та інших втручань, що не передбачені інструкцією;
-Необхідності заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних і пластикових деталей, що переміщуються вручну;
-неправильне використання витратних матеріалів або використання витратних матеріалів, непридатних для цього виробу;
-несправностей та пошкоджень, спричинених екстремальними умовами та дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха тощо);
-недбалого зберігання та/або недбалого транспортування власником;
-ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, спричинених тваринами або комахами;
-включення виробу до мережі з неприпустимими параметрами;
-використання виробу в цілях, для яких воно не призначене;
-попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин чи залишків їжі.